Influencers : Van virale hits tot risico's: de evolutie van Influencer Marketing
Gedrukt boek
Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Maar met die groei komen ook risico's, van mismatches tot reputatieschade. De vraag is: hoe maak je als bedrijf de juiste keuzes en bouw je een duurzame samenwerking op met influencers? Carole geeft daar met dit boek de antwoorden op, met praktische inzichten, DIY-oefeningen en een AI-ondersteunde applicatie om influencer marketing te transformeren tot een succesvolle en duurzame groeistrategie. Waarom? Nood aan een update van het basiswerk rond influencermarketing Opvraag van vele klanten: hoe kunnen we als merk aan de slag gaan? Wat? Alle aspecten van influencermarketing in kaart gebracht Met recente cases En DIY-oefeningen die je als merk helpen om jouw strategie op te zetten Voor wie? Marketeers Influencers Ondernemers Solopreneurs Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Meer informatie
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.