Studieboek op hbo-niveau.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Marketing
-
Taal
-
Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
15e editie
-
Uitgever
-
Pearson, Amsterdam
-
Verschenen
-
2023
-
ISBN
-
9789043040679
-
Kenmerken
-
281 pagina's
-
Aantekening
-
Met index, literatuuropgave
-
Nederlandse bewerking [en vertaling uit het Engels]: Paul van der Hoek, Ton Borchert
-
Oorspronkelijke Nederlandse uitgave: Amsterdam : Pearson Education, 2006
-
Vertaling van; Marketing : an introduction. - 13th edition. - Prentice Hall, ©2016
-
Marketing, de essentie
-
Uitgever
-
Pearson Education, Amsterdam
-
Verschenen
-
2009
-
ISBN
-
9789043016742
-
9789043095051
-
Kenmerken
-
325 pagina's
-
Aantekening
-
Met index, lit. opg
-
Nederlandse bew.: Paul van der Hoek, Ton Borchert; [vert. uit het Engels: Tijmen Roozenboom ... et al.]
-
Herz. uitgave van de oorspr. Nederlandse uitg.: 2006
-
Vert. van; Marketing: an introduction. - 9th., rev. ed. - Upper Saddle River, N.J., [etc.] : Pearson Education International, 2009. - Oorspr. uitg.: Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall, 1967