Praktische adviezen aan organisaties voor het verkrijgen en omgaan met big data.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Economie & Management
-
Onderwerpen
-
Inrichting en organisatie | Digitalisering | Informatiemaatschappij | Ondernemerschap | Organisatieontwikkeling
-
Taal
-
Nederlands
Meer informatie
-
Versie
-
Eerste druk, 1e oplage
-
Uitgever
-
Van Haren Publishing, 's-Hertogenbosch
-
Verschenen
-
2021
-
ISBN
-
9789401807777
-
Kenmerken
-
236 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave
-
m.m.v.: Jeroen Aalbers, Abdulmohaimen Amer, Adjiedj Bakas, Martin van den Berg, André Biesheuvel, Klaas Brongers, Ron Brummans, Corjan Dasselaar, Natascha van Duuren, Edward Flink, Marco Gianotten, Martin Grasdijk, Peter de Haas, Ruud Huisman, Abdullah Keteldijk, Ernst Jan Louwers, Fiona van Maanen, Jolanda ter Maten, Bert Pijnse van der Aa
-
Titel op omslag: Data waarde creatie
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.