Studieboek op hbo/wo-niveau.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Marketing & Communicatie
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Marketing
-
Taal
-
Nederlands
Meer informatie
-
Versie
-
8e editie
-
Uitgever
-
Pearson, [Amsterdam]
-
Verschenen
-
2021
-
ISBN
-
9789043038065
-
Kenmerken
-
653 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave, register
-
Nederlandstalige bewerking Ton Borchert, Ed Feijen, Marc Logman, Peter Nonhof, Erno Pickee; vertaling [uit het Engels]: Vof De Taalscholver
-
Nederlandse bewerking afkomstig van achterplat
-
1e druk van deze uitgave: 2009. - Oorspronkelijke Nederlandse uitgave: Schoonhoven : Academic Service, economie en bedrijfskunde, 1997
-
Vertaling van; Principles of marketing. - 8th European edition. - Pearson Education Ltd, ©2020. - Oorspronkelijke uitgave: Englewood Cliffs : Prentice-Hall, 1980
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.