Studieboek op hbo-niveau over sportsponsoring.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Sport
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Marketing | Sportorganisaties
-
Taal
-
Nederlands
-
Serie
-
Professioneel sportmanagement
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
8ste editie
-
Uitgever
-
Arko Sports Media, Nieuwegein
-
Verschenen
-
2018
-
ISBN
-
9789054724063
-
Kenmerken
-
333 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave
-
met bijdragen van: Benedict Vanclooster, Marko Heijl, Cleo Schyvinck, Daam Van Reeth, Bart Vanreusel, Joost Vynckier, Ad Maatjens, Gijsbregt Brouwer, Remco Tervoort, Bob van Oosterhout, Rik Vanwalleghem en Sarah Van Dingenen; eindredactie: Karlijn de Jonge
-
1e druk van deze uitgave: 2011
-
Geactualiseerde herdruk van; Sportsponsoring activeren!. - 2013; Sportmarketingcommunicatie. - 2011; Sportcommunicatie: tactiek en techniek. - 2008
-
Sportmarketingcommunicatie
-
Uitgever
-
Arko Sports Media, Nieuwegein
-
Verschenen
-
2011
-
ISBN
-
9789054721581
-
Kenmerken
-
480 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
[fotogr.: ANP Photo ... et al.]
-
Geactualiseerde herdr. van; Sportcommunicatie: tactiek en techniek. - 2008