Studieboek op hbo/wo-niveau.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Marketing & Communicatie
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Marketing
-
Taal
-
Nederlands
-
Oorspronkelijke taal
-
Engels,
verschenen als Principles of marketing
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
7e editie
-
Uitgever
-
Pearson, Amsterdam
-
Verschenen
-
2017
-
ISBN
-
9789043034098
-
Kenmerken
-
603 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave, register
-
Nederlandstalige bewerking Marc Logman, Ed Feijen, Ton Borchert, Peter Nonhof, Erno Pickee; vertaling [uit het Engels]: Tijmen Roozenboom (zesde editie), Marianne Kerkhof (zevende editie); eindredactie: Mirjam Broekhoff en Wardy Poelstra
-
1e druk van deze uitgave: 2009. - Oorspronkelijke Nederlandse uitgave: Schoonhoven : Academic Service, economie en bedrijfskunde, 1997
-
Vertaling van; Principles of marketing. - Seventh European edition. - Harlow, England : Pearson, 2016. - Oorspronkelijke uitgave: Englewood Cliffs : Prentice-Hall, 1980
-
Zesde editie, tweede druk
-
Uitgever
-
Pearson, Amsterdam
-
Verschenen
-
2014
-
ISBN
-
9789043022484
-
Kenmerken
-
834 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave, register
-
Gary Armstrong, Lloyd Harris, Nigel Piercy, Frank Broere, Ton Borchert, Ed Feijen, Loes Vink; vertaling Tijmen Roozenboom
-
1e druk deze uitgave: 2009. - Oorspronkelijke Nederlandse uitgave: Schoonhoven : Academic Service, economie en bedrijfskunde, 1997
-
Geautoriseerde vertaling van; Principles of marketing. - 14th European edition - Harlow : Prentice Hall, © 2012. - Oorspronkelijke uitgave: Englewood Cliffs : Prentice-Hall, 1980