Frans Reichardt | Ed van Eunen | Thijs van Eunen
Business bloopers
de belangrijkste lessen uit meer dan 175 pijnlijke bedrijfsuitglijders en miljoenenverslindende marketingmissers
Gedrukt boek
SUMMARY: "De meeste organisaties vertellen ons het liefst hun succesverhalen. terwijl hun fouten en mislukkingen veel leerzamer zijn. Van Buckler en Hyves tot de Fyra en SS Rotterdam. Business Bloopers bevat een vermakelijke en leerzame bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland maken. Van de ondergang van Buckler en Hyves, de verkoop van bol.com door Bertelsmann, tot het mislukken van de tv-zenders Sport7 en Talpa. Google Glass, Exota, World Online, de Kermit, de puC, de Carpoolstrook, Brunette, de Fyra, het Kasteel van Almere en de SS Rotterdam.In het boek Business Bloopers komen ze allemaal voorbij.Ook fenomenale internationale blunders worden in dit boek besproken. Van beroemde en beruchte cases zoals de Ford Edsel en New Coke, nogal ongelukkig gekozen merknamen, minder handige reclameslogans tot en met de meest hilarische vertaalblunders. In Business Bloopers leggen de auteurs op pijnlijke wijze bloot wat er misging en wat wij hiervan kunnen leren"
Meer informatie
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.