Handleiding voor leerkrachten in het basisonderwijs om met behulp van de basisfilosofie van 'Geweldloze Communicatie' betrokkenheid en leren in de klas te bevorderen.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Onderwijs
-
Onderwerpen
-
Pedagogische psychologie - Onderwijspsychologie | Omgangskunde | Onderwijs | Onderwijspsychologie
-
Taal
-
Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
Herz. dr.
-
Uitgever
-
Stichting daimoon, Roermond
-
Verschenen
-
2013
-
ISBN
-
9789081674515
-
Kenmerken
-
144 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg
-
[vert. uit het Engels: Harald Borjans; tekstbew.: Renate Wilms ... et al.]
-
Omslagtitel. - Sticker op omslag vermeldt: Uitg. compleet bewerkt door Justine Mol
-
Oorspr. dr.: 2011
-
Vert. van; The compassionate classroom, relationship based teaching and learning. - PuddleDancer Press, cop. 2004
-
De veilige klas
-
Uitgever
-
Stichting daimoon, Roermond
-
Verschenen
-
2011
-
ISBN
-
9789081674515
-
Kenmerken
-
144 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg
-
[vert. uit het Engels: Harald Borjans; tekstbew.: Renate Wilms ... et al.]
-
Vert. van; The compassionate classroom, relationship based teaching and learning. - PuddleDancer Press, cop. 2004