Studieboek op hbo/wo-niveau.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Marketing & Communicatie
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Marketing
-
Taal
-
Nederlands
Meer informatie
-
Versie
-
6e ed
-
Uitgever
-
Pearson, Amsterdam
-
Verschenen
-
2013
-
ISBN
-
9789043022484
-
Kenmerken
-
834 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
Nederlandse bew. door] Frank Broere ... [et al.; vert. uit het Engels: Tijmen Roozenboom]
-
1e dr. deze uitg.: 2009. - Oorspr. Nederlandse uitg.: Schoonhoven : Academic Service, economie en bedrijfskunde, 1997
-
Geautoriseerde vert. van; Principles of marketing. - 14th European ed. - Harlow [etc.] : Prentice Hall, cop. 2012. - Oorspr. uitg.: Englewood Cliffs [etc.] : Prentice-Hall, 1980
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.