Beschrijving van een benadering om ideeën, commercieel of anderszins, te laten aanslaan bij een groot publiek.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Marketing & Communicatie | Psychologie
-
Onderwerpen
-
Communicatie; algemeen | Communicatietheorie | Effectiviteit | Handelsmerken
-
Taal
-
Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
De plakfactor
-
Uitgever
-
Lev., Amsterdam
-
Verschenen
-
2015
-
ISBN
-
9789400505674
-
Kenmerken
-
253 pagina's
-
Aantekening
-
Met index, literatuuropgave
-
vertaling [uit het Engels] Translations, Tijmen Roozenboom
-
Oorspronkelijke Nederlandse uitgave: Amsterdam : FT Prentice Hall, 2007
-
Vertaling van; Made to stick : why some ideas survive and others die. - New York : Random House, ©2007
-
8e dr
-
Uitgever
-
Pearson, Amsterdam
-
Verschenen
-
2013
-
ISBN
-
9789043029513
-
Kenmerken
-
253 pagina's
-
Aantekening
-
Met index, lit. opg
-
[vert. uit het Engels: Translations, Tijmen Roozenboom]
-
1e dr. Nederlandse uitg.: Amsterdam : FT Prentice Hall, 2007
-
Vert. van; Made to stick : why some ideas survive and others die. - New York : Random House, cop. 2007
-
De plakfactor
-
Uitgever
-
FT Prentice Hall, Amsterdam
-
Verschenen
-
2007
-
ISBN
-
9789043014076
-
Kenmerken
-
253 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., index
-
[vert. uit het Engels: Translations, Tijmen Roozenboom]
-
Vert. van; Made to stick : why some ideas survive and others die. - Cop. 2007