Studieboek op hbo-niveau over het maken van strategische marketingkeuzes en de implementatie daarvan.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Management | Marketing
-
Taal
-
Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
Marketingmanagement
-
Uitgever
-
Pearson Education, Amsterdam
-
Verschenen
-
2010
-
ISBN
-
9789043018593
-
Kenmerken
-
542 pagina's
-
Aantekening
-
Met index, lit. opg
-
Nederlandse bew.: Henry Robben ... [et al.; vert. uit het Engels: Tijmen Roozenboom]
-
Uitg. in samenw. met Berenschot
-
Oorspr. Nederlandse uitg. vert. door Studio Imago, Jonas de Vries.: Amsterdam [etc.] : Pearson Prentice Hall, 2004
-
Vert. van; A framework for marketing management. - 4th ed. - Upper Saddle River, NJ [etc.] : Pearson/Prentice Hall, 2009
-
Marketingmanagement
-
Uitgever
-
Pearson Prentice Hall, Amsterdam
-
Verschenen
-
2007
-
ISBN
-
9789043013345
-
Kenmerken
-
503 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., index
-
Nederlandse bew.: Henry Robben ... et al.; [vert. uit het Engels: Jonas de Vries ... et al.]
-
Vert. van; A framework for marketing management. - 3rd ed. - Upper Saddle River, NJ [etc.] : Pearson/Prentice Hall, cop. 2007