Studieboek op hbo-niveau over het maken van strategische marketingkeuzes en de implementatie daarvan.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Management | Marketing
-
Taal
-
Nederlands
Meer informatie
-
Uitgever
-
Pearson Prentice Hall, [Amsterdam etc.]
-
Verschenen
-
2004
-
ISBN
-
9043006742
-
Kenmerken
-
562 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
Nederlandse bew.: Henry Robben, Maggie Geuens; [bijdragen: Onno Ponfoort ... et al.; vert. uit het Engels: Studio Imago, Jonas de Vries]
-
Omslagtitel: Marketing management
-
Gedeeltelijk vert. van; A framework for marketing management. - 2nd ed. - Upper Saddle River, NJ : Prentice Hall, 2003
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.