Zoekresultaten
Resultaat 1 - 5 (van 5)
Jos Ahlers | René C.W. Boender Generatie Z en de vierde (industriële) revolutie
generatie Z over de toekomst van geld, leren, werken, geloof, hoop, dood, liefde, seks, de nieuwe politieke werkelijkheid, het internet of things en de vierde industriële revolutie
Toekomstvisie op jongeren die zijn geboren tussen 1992 en 2010 en die zullen leven en werken binnen een organische wereld van netwerken.
Non-fictie
Nederlands | 221 pagina's | Bertram+de Leeuw Uitgevers, [Amsterdam] | 2016
Gedrukt boek
Jos Ahlers | René C.W. Boender Generatie Z en de vierde (industriële) revolutie
generatie Z over de toekomst van geld, leren, werken, geloof, hoop, dood, liefde, seks, de nieuwe politieke werkelijkheid, het internet of things en de vierde industriële revolutie
Toekomstvisie op jongeren die zijn geboren tussen 1992 en 2010 en die zullen leven en werken binnen een organische wereld van netwerken.
Non-fictie
Nederlands | 451 pagina's (ePub2, 9,9 MB) | Bertram + de Leeuw Uitgevers, Haarlem | 2016
E-book
René C.W. Boender Great to cool
braincandies met een bite!
Korte adviezen en citaten voor managers en marketeers door de reclame- en marketinggoeroe.
Non-fictie
Nederlands | 288 pagina's (PDF, 2,3 MB) | Bertram + de Leeuw Uitgevers, Amsterdam | 2011
E-book
René C.W. Boender Great to cool
brain candies with a bite!
René C.W. Boender (1958) was barely twenty years old when his international career in marketing and advertising took off. The American McCann company offered him the chance of a lifetime! He participated in a number of advertising campaigns for major brands, among which were Goodyear and Coca-Cola, Ola and L'Oréal, and also Nestlé and H&M. At the start of the nineties he established his own agency: BBCW. As of the year 2000 he tours the world as a keynote speaker, guest lecturer, and con- sultant...
Non-fictie
Engels | 288 pagina's (ePub2, 4,2 MB) | Bertram + de Leeuw Uitgevers, Haarlem | 2011
E-book
René C.W. Boender Great to cool
braincandies met een bite!
Korte adviezen en citaten voor managers en marketeers door de reclame- en marketinggoeroe.
Non-fictie
Nederlands | 286 pagina's | Bertram+de Leeuw Uitgevers, [Amsterdam] | 2011
Gedrukt boek