Zoekresultaten
Resultaat 1 - 5 (van 5)
Maren Stoffels Escape game
ontsnappen uit een escape room
Trigo en Brahim willen heel graag naar de nieuwe escaperoom in hun stad. Maar die is nog niet geopend. Daarom besluiten ze in te breken, samen met Eva en Coco. Het is behoorlijk spannend om binnen te komen, maar eruit komen lijkt vrijwel onmogelijk. En levensgevaarlijk. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie
Nederlands | 116 pagina's | Leopold, Amsterdam | 2021
Gedrukt boek
Maren Stoffels Het geheim van de gevaarlijke museumschat
Lisa, Ryan en Tom zijn met hun klas op bezoek in het Rijksmuseum. Ze vallen door het beroemde schilderij 'De nachtwacht’ van Rembrandt en belanden in Amsterdam tijdens de 17e eeuw. Het is er gevaarlijk, maar het belangrijkste probleem is: hoe komen ze weer terug? Vanaf ca. 8 jaar.
Fictie
Nederlands | 91 pagina's | Leopold, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Maren Stoffels Het geheim van de gevaarlijke museumschat
Lisa houdt ontzettend van tekenen. In het museum bewondert ze met haar klas de Nachtwacht, maar haar tweelingbroer Ryan vindt er niets aan. Hij maakt ruzie met klasgenoot Tom en na een worsteling vallen de jongens samen met Lisa tegen het schilderij en verdwijnen! Ze belanden met z'n drieën in de zeventiende eeuw. Hoe blijven ze uit handen van de schutters? Maar vooral: hoe komen ze weer terug? Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 1 uur 56 minuten (111 MB) | Leopold, Amsterdam | 2021
Luisterboek (digitaal)
Maren Stoffels Escape Game
Ontsnappen uit een escape room
Trigo kan niet wachten tot de nieuwe escape room in zijn stad opengaat. Daarom daagt hij zijn vrienden uit: inbreken in de escape room om deze alvast te testen. Eenmaal binnen gaat de deur dicht en niet meer open. Er is maar één manier om eruit te komen: alle puzzels oplossen en de uitgang vinden. Maar de escape room is nog helemaal niet af en daardoor levensgevaarlijk… Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 2 uur 9 minuten (124 MB) | Leopold, Amsterdam | 2021
Luisterboek (digitaal)
Maren Stoffels Escape game
ontsnappen uit een escape room
Trigo kan niet wachten tot de nieuwe escape room in zijn stad opengaat. Daarom daagt hij zijn vrienden uit: inbreken in de escape room om deze alvast te testen. Eenmaal binnen gaat de deur dicht en niet meer open. Er is maar één manier om eruit te komen: alle puzzels oplossen en de uitgang vinden. Maar de escape room is nog helemaal niet af en daardoor levensgevaarlijk… Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Fictie
Nederlands | 128 pagina's (ePub2, 2 MB) | Leopold, Amsterdam | 2021
E-book