Zoekresultaten
Resultaat 1 - 5 (van 5)
Daan Schmidt | Donald Miller StoryBrand
Hoe een heldere boodschap je bedrijf laat groeien
Ontdek hoe je met een helder en effectief verhaal unieke meerwaarde creëert voor je klanten. OVER DIT BOEK Veel bedrijven verspillen jaarlijks kostbare budgetten aan marketing die niet werkt. Zonde van het geld. Maar waarom doen ze het dan? Omdat zij de kern van hun boodschap toevertrouwen aan reclamebureaus en grafisch vormgevers. Die weten alles van vormgeving en Photoshop, maar hebben nog nooit een boek gelezen over hoe je de boodschap van een bedrijf helder krijgt. Zo gaan ze helaas voorbij...
Nederlands | 5 uur 58 minuten (516 MB) | Bookora, Zeist | 2024
Luisterboek (digitaal)
Donald Miller | Daan Schmidt StoryBrand
hoe een heldere boodschap je bedrijf laat groeien
Adviezen aan ondernemers om marketing te beoefenen op een efficiënte, effectieve en ook betaalbare wijze.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2021
Gedrukt boek
Donald Miller Ontzettend dichtbij
jezelf zijn, koste wat het kost
Persoonlijk verhaal van de Amerikaanse auteur (1971) die op zijn veertigste het besluit nam om helemaal zichzelf te zijn, koste wat het kost.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Unravel Publishers, Barneveld | 2023
Gedrukt boek
Donald Miller Puur
verlangen naar echt geloof
Verslag van de spirituele zoektocht van de auteur, die tenslotte uitkwam bij het christendom.
Non-fictie
Nederlands | 254 pagina's | Ark Boeken, Amsterdam | 2008
Gedrukt boek
Donald Miller Building a storybrand
clarify your message so customers will listen
Non-fictie
Engels | 228 pagina's | HarperCollins Leadership, an imprint of HarperCollins, [New York] | 2017
Gedrukt boek