Zoekresultaten
Resultaat 1 - 5 (van 5)
Daniëlle de Jonge Extreem klantgericht
= Maatschappelijke impact + Commerciële slagkracht + Waardevolle klantrelaties
One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke – ecologische en sociale – impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen...
Nederlands | 4 uur 32 minuten (392 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Daniëlle de Jonge Human2human
de nieuwe klantrelatie; Onderscheidend verkopen met échte aandacht
Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing! In dit prikkelende boek beschrijft...
Nederlands | 2 uur 46 minuten (239 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Danielle de Jonge Extreem klantgericht= maatschappelijke impact+ commerciële slagkracht+ waardevolle klantrelaties
Adviezen aan ondernemers voor 'extreme klantgerichtheid', de nieuwe standaard in het zakendoen.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2019
Gedrukt boek
Daniëlle de Jonge Extreem klantgericht
maatschappelijke impact; commerciële impact; waardevolle klantrelaties
Praktische gids voor ondernemers over klantgerichtheid en het creëren van meerwaarde door maatschappelijke betrokkenheid.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2022
Gedrukt boek
Daniëlle de Jonge Human2Human
de nieuwe klantrelatie; onderscheidend verkopen met échte aandacht
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2022
Gedrukt boek