Zoekresultaten
Resultaat 161 - 180 (van 373)
De grenzeloze regio
praktijkboek regionale strategieën
Monografie over de regio als meest logische schaalniveau om ruimtelijk-economische kwesties op te lossen.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | Sdu Uitgevers, Den Haag | 2007
Gedrukt boek
Erwin Wijman De bedrijfsnamenfabriek
trends en kuddegedrag
Praktische handreiking bij het kiezen van een effectieve, exclusieve en onderscheidende naam voor een bedrijf.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Nieuw Amsterdam, [Amsterdam] | 2007
Gedrukt boek
Hans van de Putte Managementteams
de praktijk: een rooddruk
Pratische adviezen voor de verbetering van de kwaliteit van managementteams, gebaseerd op onder meer vraaggesprekken met managers.
Non-fictie
Nederlands | 267 pagina's | FT Prentice Hall, Amsterdam | 2007
Gedrukt boek
Robert Kroon Wij pikken het niet langer!
wat gaat er mis met de consumentenservice en wat kun je eraan doen?
Praktijkgerichte studie over de klantencontacten van bedrijven en de wijze waarop de klantenservice kan worden verbeterd.
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2007
Gedrukt boek
Norbert Mirani Merken maken de man
maatschappij, media en marketing
Onderzoek naar de man als consument en doelgroep voor marketing en reclame.
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Scriptum, Schiedam | 2007
Gedrukt boek
Jaap van Duijn De groei voorbij
over de economische toekomst van Nederland na de booming nineties
Prognose over de economische ontwikkelingen in Nederland in de komende twintig jaar.
Non-fictie
Nederlands | 287 pagina's | De Bezige Bij, Amsterdam | 2007
Gedrukt boek
Methodisch kijken
aspecten van onderzoek naar film- en beeldcultuur
Publicatie behandelt aspecten van film- en beeldcultuur waarbij de nadruk ligt op het ontwikkelen van instrumenten en inzichten die de concrete analyse van beeldproducten en gerelateerde praktijken toelichten. Volgende onderwerpen komen aan de orde: een analysemodel voor de visuele component van de filmische vertelling; een visie over de specifieke rol en mogelijkheden van filmanalyse; een voorstel om de analyse van dialoogscènes als een didactisch schaalmodel voor de hele film te hanteren; een...
Non-fictie
Nederlands | 231 pagina's | Acco, Leuven, Voorburg | 2007
Gedrukt boek
Erik de Haan Relationele coaching
wegen naar meesterschap in helpende gesprekken
Non-fictie
Nederlands | 280 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2007
Gedrukt boek
Marieta Koopmans Persoonlijk leiderschap
Samenvattend overzicht van gangbare management- en leiderschapstheorieën en -methodieken.
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2007
Gedrukt boek
Adriaan Hiele Plannen voor een miljoen
100 winstgevende tips
Adviezen en tips voor de opbouw van een privévermogen.
Non-fictie
Nederlands | 108 pagina's | Balans, [Amsterdam] | 2007
Gedrukt boek
Carlos Nunez | Raya Nunez Mahdi | Laura Popma Intercultural sensitivity
from denial to intercultural competence
Studieboek op hbo-niveau over effectief communiceren tussen mensen uit verschillende culturen.
Non-fictie
Engels | 138 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2014
Gedrukt boek
Anton Stapelkamp Taken en bevoegdheden van de gemeente
Studieboek op mbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Boom Juridische uitgevers, Den Haag | 2013
Gedrukt boek
Norbert Netten Waarom doe je niet gewoon wat ik zeg?!
of ligt het misschien ook aan mij...
Betoog in verhaalvorm over het belang en betekenis van coaching voor de verbetering van verhoudingen in een organisatie.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | BBNC uitgevers, Rotterdam | 2011
Gedrukt boek
Paul van der Cingel Economie in het nieuws
Inleidend studieboek op hbo-niveau voor journalisten over economie en de berichtgeving over economische onderwerpen in de media.
Non-fictie
Nederlands | 294 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2010
Gedrukt boek
R.K.J.M. Latten OR en financiële begrippen
alle begrippen op een rij
Praktische informatie over bedrijfsfinanciën ten behoeve van leden van ondernemingsraden.
Non-fictie
Nederlands | 242 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2010
Gedrukt boek
Adrian Gostick Het wortelprincipe
persoonlijke erkenning als groeimotor
Adviezen aan managers voor het motiveren van medewerkers door bedankjes, schouderklopjes en andere blijken van erkenning en waardering.
Non-fictie
Nederlands | 239 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Aaltje Vincent Jobmarketing
werk vinden: zo pak je het aan
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's | Spectrum, Houten | 2009
Gedrukt boek
Richard Maxwell De kracht van het verhaal
overtuigen en verleiden met klassieke verteltechnieken
Adviezen voor het vergroten van overtuigingskracht in zakelijke communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2008
Gedrukt boek
Robert Sutton De anti-huftermethode
kleine overlevingsgids om het hoofd te bieden aan eikels, tirannen, halve garen, kloothommels en andere schadelijke personen op het werk
Adviezen aan managers en leidinggevenden voor het voorkomen en bestrijden van intimiderend gedrag op de werkvloer.
Non-fictie
Nederlands | 147 pagina's | Scriptum, Schiedam | 2008
Gedrukt boek
Tijs van den Boomen Eigen baas
tips & trucs
Praktische adviezen voor kleine zelfstandige ondernemers in de vorm van vraag en antwoord.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Nieuwezijds, Amsterdam | 2007
Gedrukt boek