Zoekresultaten
Resultaat 81 - 100 (van 369)
Marc Logman Marketingplan
de kunst van het in- en uitzoomen; stapsgewijs model met checklists, tools en tips
SAMENVATTING "Een marketingplan dwingt de marketeer ertoe zijn strategie en tactiek te funderen, aan de hand van een interne en externe analyse. Zulk plan verplicht hem ook om evaluatiemaatstaven in te bouwen die hem later toelaten te evalueren of de geleverde marketinginspanningen de vooropgestelde doelstellingen hebben ingelost. Het stappenplan in dit boek kan in alle toepassingsgebieden (b-to-b, b-to-c, internationaal, enz.) worden gebruikt. Het is gebaseerd op het door de auteur zelf ontworpen...
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2018
Gedrukt boek
Doede Keuning | Ruud de Lange Management
oriëntatie en inleiding
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 267 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2015
Gedrukt boek
Frank Körver | Ferdinand Helmann Issuesmanagement
een stappenplan
Praktisch stappenplan voor managers en ondernemers om voor een bedrijf of organisatie relevante maatschappelijke kwesties te signaleren en erop in te spelen.
Non-fictie
Nederlands | 136 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2014
Gedrukt boek
Frank Gaschler | Gundi Gaschler Ik wil begrijpen wat je echt nodig hebt
geweldloze communicatie met kinderen; het project Giraffendroom
Handleiding voor ouders en leerkrachten op basisscholen voor geweldloos communiceren met kinderen.
Non-fictie
Nederlands | 138 pagina's | Daimoon BV, [Roermond] | 2014
Gedrukt boek
Jeroen Busscher Pimp je afdeling!
voor wie meer uit zijn afdeling wil halen
Praktische gids voor leidinggevenden van een afdeling of projectteam om de effectiviteit van de groep te verbeteren door cultuurveranderingen.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2013
Gedrukt boek
Mark Earls De ultieme kudde
het begrijpen en beïnvloeden van massagedrag
Leidraad voor marketeers, managers en anderen die het gedrag van groepen mensen willen begrijpen en beïnvloeden.
Non-fictie
Nederlands | 416 pagina's | Maven Publishing, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Mirjam Wiersma Zakelijk flirten: 40 tips
Praktische gids om door persoonlijke charme en uitstraling in de zakelijke sfeer anderen te overtuigen of iets voor elkaar te krijgen.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Spectrum, Houten | 2009
Gedrukt boek
Willem Middelkoop Als de dollar valt
alles over de kredietcrisis
Journalistieke beschrijving en analyse van de huidige monetaire situatie in de Verenigde Staten en de mogelijke gevolgen voor de wereldeconomie.
Non-fictie
Nederlands | 200 pagina's | Nieuw Amsterdam, [Amsterdam] | 2008
Gedrukt boek
B. Franssen Handboek voor sociaal ondernemen in Nederland
Non-fictie
Nederlands | 170 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2007
Gedrukt boek
Bert van Dijk TeamTimeManagement, of waarom je timemanagement niet alleen kunt doen
Praktische adviezen voor een groepsgewijze aanpak en implementatie van timemanagement.
Non-fictie
Nederlands | 136 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2007
Gedrukt boek
Marjo Louwers Hebbes!
500 competentiegerichte selectievragen
Overzicht van 56 gedragscompetenties met definities, gedragsvoorbeelden en selectievragen voor personeelsmedewerkers ten behoeve van het vinden van de juiste kandidaat voor een vacature.
Non-fictie
Nederlands | 142 pagina's | Thema, Zaltbommel | 2007
Gedrukt boek
William Ury De kracht van Nee!
positief Nee zeggen om tot Ja te komen
Handreiking voor een onderhandelingstechniek, waarbij een aanvankelijk 'nee' een opening vormt voor nadere onderhandelingen.
Non-fictie
Nederlands | 234 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2007
Gedrukt boek
Skylla Janssen De game-industrie
een inleiding
Overzicht van de wijze waarop computerspelen worden ontwikkeld en aan de man gebracht.
Non-fictie
Nederlands | 221 pagina's | Boom onderwijs, [Amsterdam] | 2007
Gedrukt boek
Cor Hospes Guerrilla marketing
nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant
Ideeën en voorbeelden van opvallende, originele en creatieve reclame die de aandacht van de consument trekt.
Non-fictie
Nederlands | 132 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2007
Gedrukt boek
Connie de Boer Publieke opinie
Studieboek voor het hoger onderwijs over alle aspecten van het begrip 'publieke opinie' en van opinieonderzoek en -peilingen.
Non-fictie
Nederlands | 211 pagina's | Boom onderwijs, [Amsterdam] | 2007
Gedrukt boek
Grethe van Geffen Verschil moet er zijn
Praktische aanwijzingen voor managers om uiteenlopende talenten, achtergronden en eigenschappen van medewerkers beter te benutten.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2007
Gedrukt boek
Paul Moers Merk toch hoe sterk
het merk als strategische factor tot succes
Non-fictie
Nederlands | 304 pagina's | Bertram+de Leeuw Uitgevers, [Amsterdam] | 2011
Gedrukt boek
Robert H. Frank Economie verklaart alles
Beantwoording van een aantal vragen die verband houden met economische principes.
Non-fictie
Nederlands | 252 pagina's | FT Prentice Hall, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Edward Russell-Walling 50 inzichten management
onmisbare basiskennis
Beknopte uitleg van vijftig termen, inzichten en principes op het gebied van management.
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | Veen Magazines, Diemen | 2010
Gedrukt boek
Hermann Simon Hidden champions van de 21e eeuw
Analyse van de strategieën van relatief onbekende, middelgrote bedrijven die met hun producten of dienstverlening marktleider zijn geworden.
Non-fictie
Nederlands | 416 pagina's | LeV., Utrecht | 2009
Gedrukt boek