Zoekresultaten
Resultaat 321 - 340 (van 460)
Johan Op de Beeck Napoleon
inspiratie voor hedendaags management en leidinggeven
Adviezen voor leidinggevenden in bedrijven, geïnspireerd door de inzichten van Napoleon (1769-1821) als militair, bestuurder en keizer.
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's | Horizon, Antwerpen, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Rienk Stuive | Rene van der Heijden De kunst van het meebewegen
handorakel voor de ongeschreven wetten en regels in organisaties
Non-fictie
Nederlands | 211 pagina's | Lev., [Amsterdam] | 2019
Gedrukt boek
Gert Zweedijk Business analyse
het praktijkhandboek voor analisten, product owners, business managers en agile ontwikkelaars
Non-fictie
Nederlands | 347 pagina's | b:k light, [Makkum] | 2019
Gedrukt boek
Danielle de Jonge Extreem klantgericht= maatschappelijke impact+ commerciële slagkracht+ waardevolle klantrelaties
Adviezen aan ondernemers voor 'extreme klantgerichtheid', de nieuwe standaard in het zakendoen.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2019
Gedrukt boek
Egbert Jan van Bel Kloteklanten 3.0
hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten)
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Daniëlle de Jonge Extreem klantgericht
maatschappelijke impact; commerciële impact; waardevolle klantrelaties
Praktische gids voor ondernemers over klantgerichtheid en het creëren van meerwaarde door maatschappelijke betrokkenheid.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2022
Gedrukt boek
Talent mobiliseren
het identificeren, ontwikkelen en benutten van talent in organisaties
Non-fictie
Nederlands | 295 pagina's | B + B Vakmedianet, Alphen aan den Rijn | 2019
Gedrukt boek
Robbin Schuurman | Willem Vermaak 50 tinten nee
effectief stakeholdermanagement voor de product owner
Praktische adviezen voor product owners (managers die verantwoordelijkheid dragen voor – de ontwikkeling van – een bepaald product of dienst) voor de omgang met te veel ideeën en eisen.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Freija van Duijne | Peter van der Wel Toekomstverkennen
het ultieme denken in organisaties
Praktische gids voor managers om aan toekomstverkenning voor hun bedrijf of organisatie te doen, hoe je dat aanpakt en welke middelen je daarbij kunt gebruiken.
Non-fictie
Nederlands | 183 pagina's | Scriptum, [Schiedam] | 2019
Gedrukt boek
Klaas Weima Aandacht
"aandachtsmarketing"
Praktische gids voor marketeers om temidden van alle mediageweld toch aandacht te trekken voor hun merk, product of dienst.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | S2uitgevers, [Baarn] | 2019
Gedrukt boek
Werner Hoenders Verkopen als tweede beroep
klantgericht verkopen voor zakelijke professionals
Adviezen voor zakelijke professionals (vrije beroepen) zoals advocaten, ingenieurs, accountants en adviseurs om hun diensten door sympathiek en assertief gedrag onder de aandacht van cliënten te brengen.
Non-fictie
Nederlands | 167 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2019
Gedrukt boek
Risto Siilasmaa | Catherine Fredman De veerkracht van Nokia
inspiratie voor ieder bedrijf
De topman van Nokia vertelt hoe zijn bedrijf, een belangrijke speler in de communicatietechnologie, zijn vooraanstaande positie verloor en vervolgens weer uit dat dal wist te klimmen.
Non-fictie
Nederlands | 328 pagina's | Uitgeverij Brandt, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Pauline M. Voortman Vertrouwen als kompas
werken aan een cultuur van vertrouwen
Praktische gids voor ondernemers en leidinggevenden in bedrijven en andere organisaties om onderling vertrouwen te kweken en bevorderen en zo duurzame resultaten te boeken.
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Management Impact, Deventer | 2019
Gedrukt boek
Marc Oosterhout Power brands 2.0
de 12 wetten van het nieuwe merkdenken
Leidraad voor ondernemers en marketeers die hun merk krachtig in de markt willen zetten.
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Adformatie, [Amsterdam] | 2019
Gedrukt boek
Martijn van der Mandele | Henk Volberda | Rob Wagenaar De nieuwe professional service firm
hoe advocaten, accountants & adviseurs zichzelf opnieuw uitvinden
Beschouwingen en praktische adviezen aan ondernemers met dienstverlenende bedrijven om zich te richten op wijzigende omstandigheden.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | Scriptum, [Schiedam] | 2019
Gedrukt boek
Jean-Pierre Thomassen | Eric de Haan Excelleren in service
omslag naar een emotionele relatie met klanten en medewerkers in tien paradigmashifts
Non-fictie
Nederlands | 259 pagina's | Management Impact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Muriël Serrurier Schepper | Taco Hiddink Artificial Intelligence in actie
AI-oplossingen bedenken en implementeren
Praktijkgericht boek over Artificiële Intelligentie: de essentie van AI, hoe je er zelf mee aan de slag kunt, en voorbeelden van toepassingen bij een aantal bekende bedrijven.
Non-fictie
Nederlands | 184 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2019
Gedrukt boek
Daniëlle de Jonge Human2Human
de nieuwe klantrelatie; onderscheidend verkopen met échte aandacht
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2022
Gedrukt boek
Jim Collins Het vliegwieleffect
waarom sommige bedrijven momentum creëren en andere niet
Onderzoek naar processen en successen van een organisatie kan een vliegwieleffect bewerkstelligen waardoor de kansen van een organisatie beter benut worden.
Non-fictie
Nederlands | 84 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2021
Gedrukt boek
Paul Austin Microdosing van psychedelica
een praktische gids voor een lichter leven
Pleidooi voor het gebruik van psychedelische drugs in microdoseringen voor iedereen die daarmee zijn welbevinden wil verbeteren.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Edicola Publishing BV, Deventer | 2020
Gedrukt boek