Zoekresultaten
Resultaat 301 - 320 (van 383)
Eelke de Jong Laat een crisis niet nodig zijn
een pleidooi voor een open debat
Essay waarin de auteur oproept tot een open debat aan de hand van feiten over de toekomst van Europa.
Non-fictie
Nederlands | 62 pagina's | Valkhof Pers, [Nijmegen] | 2017
Gedrukt boek
Erik Jan Koedijk Reset!
de 9 stappen om in beweging te komen
Negenstappenplan om veranderingen in organisaties door te voeren, waarbij zowel organisatorische als gedragsmatige aspecten worden betrokken.
Non-fictie
Nederlands | 203 pagina's | Futuro uitgevers, [Amsterdam] | 2017
Gedrukt boek
Vincent Mertens Een vergadering voorzitten
de kunstgrepen
Non-fictie
Nederlands | 75 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2017
Gedrukt boek
Roy Klaassen | Karolien van der Ouderaa | Evelien van Damme Zet je klant centraal!
bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's | Uitgeverij Eburon, [Delft] | 2017
Gedrukt boek
Karen Reichert Succesvolle cultuurverandering
waarderen wat er is, ontdekken wat er kan.
Handleiding voor het succesvol realiseren van een cultuurverandering. Bestemd voor directie, management en verandermanagement-consultants.
Non-fictie
Nederlands | 135 pagina's | Human Capital Training & Advies, 's-Hertogenbosch | 2017
Gedrukt boek
Judith Tielen | Roel Wolbrink 101% ik™
jouw persoonlijke merk in 8 stappen
Stappenplan om te zorgen dat de dienst of het product dat je aanbiedt, door de potentiële afnemer wordt gezien en gekocht.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Boom, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Kees Schaapveld Bestuur en bestuurders in Nedermaas, 1794-1814
met bijzondere aandacht voor het lokale bestuur in het kanton Wittem/Gulpen
Non-fictie
Nederlands | 398 pagina's | Verloren, Hilversum | 2017
Gedrukt boek
Reinier Rombouts | Raf Stevens Raak!
benut de kracht van je persoonlijke verhaal
Informatie over de kracht van het verhaal dat bedrijven aan hun klanten willen vertellen en waarmee leiders medewerkers in beweging willen krijgen en hoe door toepassing van een eenvoudig model de verteller zijn publiek echt kan raken.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Futuro Uitgevers, [Amsterdam] | 2017
Gedrukt boek
Vakantieboek voor professionals
bijlezen, fun & facts, trends & tips, quizzes & tests
Badinerende teksten met een serieuze ondertoon over management.
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Anne-Jean de Vries Connesione
het leiderschap van tussen de neuzen
Informatie voor managers en leidinggevenden over organisatiestructuur, organisatiecultuur en leiderschapsstijlen.
Non-fictie
Nederlands | 312 pagina's | Cinnamon Press, Utrecht | 2017
Gedrukt boek
Patty McCord Krachtig
hoe bouw je een bedrijfscultuur van vrijheid en verantwoordelijkheid
Inkijkje in de bedrijfscultuur van Netflix en de aanpak van hun personeelsmanagement door de ogen van hun voormalige chief talent officer.
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's | Lev., Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Hugo Camps Onder hoofdredacteuren
21 journalistieke leiders over hun vak
Vraaggesprekken met (oud-)hoofdredacteuren uit de periode 1992-2016.
Non-fictie
Nederlands | 217 pagina's | Elsevier Boeken, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Eric Leltz Organisaties in transitie
ondernemend in een veranderende wereld
Studieboek op hbo-niveau over organisatieverandering vanuit het perspectief van een snel veranderende wereld.
Non-fictie
Nederlands | 264 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2017
Gedrukt boek
Ineke van der Ploeg Het nieuwe samenwerken
management & vakspecialisten
Pleidooi voor zelfsturende teams waarbinnen vakspecialisten leiding geven.
Non-fictie
Nederlands | 203 pagina's | Vakmedianet, Deventer | 2017
Gedrukt boek
Guy van Liemt | Gert Koot Marketingcommunicatie in 14 stappen
1. Context ; 2. Marketinganalyse ; 3. Marketingdoelstelling en marketingstrategie ; 4. Marketingdoelgroepen en behoeften ; 5. Merkidentiteit en positionering ; 6. Marketingcommunicatiedoelgroep ; 7. Marketingcommunicatiebarrière ; 8. Consumer insights ; 9. Budgetteringsmethode ;10. Marketingcommunicatiedoelstelling ; 11. Marketingcommunicatiestrategie ; 12. Centraal creatief concept en creatieve uitingen ;13. Marketingcommunicatiemiddelen
Non-fictie
Nederlands | 703 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2017
Gedrukt boek
Toekomst van de bestuurskunde
Artikelen over actuele vragen op het terrein van bestuurskunde en de toekomstige ontwikkelingen van dit vakgebied.
Non-fictie
Nederlands | 146 pagina's | Boom bestuurskunde, Den Haag | 2017
Gedrukt boek
Erik de Haan Teamcoaching
gezamenlijke reflectie als motor voor prestatie
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Boom, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Annette Klarenbeek | Reint Jan Renes Communicatie in het publieke domein
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2017
Gedrukt boek
Leo Haffmans Totaalinnoveren
voor het ontwikkelen van succesvolle producten
Analyse van het ontwerpproces en hoe verschillende afdelingen daarmee omgaan, met aandacht voor het achterhalen en aanpakken van knelpunten en valkuilen.
Non-fictie
Nederlands | 291 pagina's | Het Boekenschap, [Doetinchem] | 2017
Gedrukt boek
Bart Brüggenwirth Sterke merken, betere wereld
de maatschappelijke betekenis als nieuw perspectief voor je merk
Non-fictie
Nederlands | 303 pagina's | Vakmedianet, Deventer | 2017
Gedrukt boek