Zoekresultaten
Resultaat 241 - 260 (van 385)
Kayo Matsushita When news travels east
translation practices by Japanese newspapers
Journalism and unique translation practices by Japanese media today International news stories provided to the public basically rely on translation. Most of this translation is done not by translators, but by journalists with practically no training in translation. What happens when the norms of journalism and those of translation clash? In this book, the author, a trained conference interpreter and former international journalist, investigates translator decisions in the practice of Japanese news...
Non-fictie
Engels | PDF, 3,3 MB | Leuven University Press, Leuven | 2019
E-book
Eunice Anita What kind of leader am I?
assisting leaders in rediscovering how leadership is meant to be
Being in charge means not only bearing responsibilities but also having the opportunity to set the course for the sail of the 'ship'. Usually, at the start of the journey as a leader, one is sharp on one's own way of operating and communicating. When time passes by, and circumstances, disappointments, and unexpected situations come along, things might change a lot. Do you still remember what the essence and joy of being a leader is? This booklet is to assist you in (re)discovering how to lead the...
Non-fictie
Engels | 60 pagina's (ePub2, 7,1 MB) | Highly Favored Publishing, Veenendaal | 2019
E-book
Eunice Anita Ki tipo di lider, ami ta?
asistiendo lidernan pa nan redeskubrí kon liderazgo mester funshoná
Tin mando ta nifiká asumí responsabilidat, i tambe tin e oportunidad di determiná e rumbo di e barku. Generalmente, na komienso di e kaminata komo lider, e persona ta pone atenshon na su manera de funshoná i komuniká. Sigun tempu ta pasa i sirkunstansianan, desepshonnan i situashonnan inesperá ta presentá, hopi kos ta kambia. Bo ta korda ahinda kiko ta e esensia i alegria di ta un lider? E buki aki ta pa yuda bo (re)deskubrí e diseño de Dios pa ku liderazgo y su forma di funshoná. Sea alerta,...
Non-fictie
Papiaments | 60 pagina's (ePub2, 9,8 MB) | Highly Favored Publishing, Veenendaal | 2021
E-book
Canon van HRM
50 theorieën over een vakgebied in ontwikkeling
Non-fictie
Nederlands | 911 pagina's | VMN, Vakmedianet, Alphen aan den Rijn | 2019
Gedrukt boek
Peter Ros Warorde
ontketen creativiteit en innovatie
Advies aan ondernemers die hun bedrijf innovatiever willen maken.
Non-fictie
Nederlands | 204 pagina's | Business Contact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Camilla van den Boom 3458
strategiemaken en organisatiekraken
Non-fictie
Nederlands | 235 pagina's | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Jean Wanningen Eurodynamica
van samenwerkingsverband naar transferunie
Analyse van de huige stand van zaken in de Europese Unie, waar volgens de auteur geld van noordelijke naar zuidelijke landen vloeit en Oost- en West-Europa verdeeld zijn over immigratie.
Non-fictie
Nederlands | 244 pagina's | Uitgeverij van Brug, [Den Haag] | 2019
Gedrukt boek
Johan Op de Beeck Napoleon
inspiratie voor hedendaags management en leidinggeven
Adviezen voor leidinggevenden in bedrijven, geïnspireerd door de inzichten van Napoleon (1769-1821) als militair, bestuurder en keizer.
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's | Horizon, Antwerpen, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Danielle de Jonge Extreem klantgericht= maatschappelijke impact+ commerciële slagkracht+ waardevolle klantrelaties
Adviezen aan ondernemers voor 'extreme klantgerichtheid', de nieuwe standaard in het zakendoen.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2019
Gedrukt boek
Rienk Stuive | Rene van der Heijden De kunst van het meebewegen
handorakel voor de ongeschreven wetten en regels in organisaties
Non-fictie
Nederlands | 211 pagina's | Lev., [Amsterdam] | 2019
Gedrukt boek
Gert Zweedijk Business analyse
het praktijkhandboek voor analisten, product owners, business managers en agile ontwikkelaars
Non-fictie
Nederlands | 347 pagina's | b:k light, [Makkum] | 2019
Gedrukt boek
Eunice Anita ¿Qué clase de líder soy?
ayudando a líderes a redescubrir el diseño original de liderazgo
Estar a cargo significa asumir responsabilidades, y también tener la oportunidad de establecer el rumbo de la vela del barco. Por lo general, al comienzo del viaje como un líder, uno es alerta en su manera de trabajar y comunicarse. Con el pasar del tiempo y al surgir circunstancias, decepciones y situaciones inesperadas, las cosas suelen cambiar mucho. ¿Todavía recuerdas cuál es la esencia y la alegría de ser un líder? Este libro es para ayudarte a (re)descubrir el diseño de Dios para el...
Non-fictie
Spaans | 64 pagina's (ePub2) | Highly Favored Publishing, Veenendaal | 2020
E-book
Egbert Jan van Bel Kloteklanten 3.0
hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten)
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Daniëlle de Jonge Extreem klantgericht
maatschappelijke impact; commerciële impact; waardevolle klantrelaties
Praktische gids voor ondernemers over klantgerichtheid en het creëren van meerwaarde door maatschappelijke betrokkenheid.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2022
Gedrukt boek
Talent mobiliseren
het identificeren, ontwikkelen en benutten van talent in organisaties
Non-fictie
Nederlands | 295 pagina's | B + B Vakmedianet, Alphen aan den Rijn | 2019
Gedrukt boek
Robbin Schuurman | Willem Vermaak 50 tinten nee
effectief stakeholdermanagement voor de product owner
Praktische adviezen voor product owners (managers die verantwoordelijkheid dragen voor – de ontwikkeling van – een bepaald product of dienst) voor de omgang met te veel ideeën en eisen.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Freija van Duijne | Peter van der Wel Toekomstverkennen
het ultieme denken in organisaties
Praktische gids voor managers om aan toekomstverkenning voor hun bedrijf of organisatie te doen, hoe je dat aanpakt en welke middelen je daarbij kunt gebruiken.
Non-fictie
Nederlands | 183 pagina's | Scriptum, [Schiedam] | 2019
Gedrukt boek
Klaas Weima Aandacht
"aandachtsmarketing"
Praktische gids voor marketeers om temidden van alle mediageweld toch aandacht te trekken voor hun merk, product of dienst.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | S2uitgevers, [Baarn] | 2019
Gedrukt boek
Werner Hoenders Verkopen als tweede beroep
klantgericht verkopen voor zakelijke professionals
Adviezen voor zakelijke professionals (vrije beroepen) zoals advocaten, ingenieurs, accountants en adviseurs om hun diensten door sympathiek en assertief gedrag onder de aandacht van cliënten te brengen.
Non-fictie
Nederlands | 167 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2019
Gedrukt boek
Risto Siilasmaa | Catherine Fredman De veerkracht van Nokia
inspiratie voor ieder bedrijf
De topman van Nokia vertelt hoe zijn bedrijf, een belangrijke speler in de communicatietechnologie, zijn vooraanstaande positie verloor en vervolgens weer uit dat dal wist te klimmen.
Non-fictie
Nederlands | 328 pagina's | Uitgeverij Brandt, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek