Zoekresultaten
Resultaat 201 - 220 (van 1243)
Marietje Schaake De tech coup
Hoe tech is gaan regeren en we de macht weer terugwinnen
Of het nu gaat om de toeslagenaffaire of de oorlog in Oekraïne, techbedrijven spelen een steeds dominantere rol in onze wereld. Helaas is wat goed is voor de aandeelhouders niet automatisch goed voor de samenleving. Te lang hebben politici ruimte gegeven aan het marktdenken; het is nu dringend tijd dat de democratie weer de overhand krijgt. In 'De tech coup' deelt technologiebeleidsexpert Marietje Schaake uit de eerste hand en op basis van haar eigen ervaringen in het Europarlement hoe grote en...
Nederlands | 13 uur (749 MB) | Atlas Contact, Amsterdam | 2024
Luisterboek (digitaal)
Aartjan van Erkel Verleiden op internet
hoe maak je een website onweerstaanbaar?
Non-fictie
Nederlands | 232 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2011
Gedrukt boek
Samuel James Digitale overgave
herontdekking van christelijke wijsheid in een online tijdperk
Beschouwing van het digitale tijdperk en hoe je hierin als christen trouw, bedachtzaam en wijs kunt leven.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | KokBoekencentrum Uitgevers, Utrecht | 2024
Gedrukt boek
Peter Kassenaar Vue.js
Leerboek voor de webontwikkelaar om te programmeren met Vue.js, een relatief nieuw framework gebaseerd op Javascript, voor websites en webapps.
Non-fictie
Nederlands | 233 pagina's | Van Duuren Media, [Culemborg] | 2023
Gedrukt boek
Adjiedj Bakas | André van Dam De digitale werkplek
werken in een volautomatische wereld
Vooruitblik op de impact van technologische innovaties op arbeid.
Non-fictie
Nederlands | 196 pagina's | Dexter, [Amsterdam] | 2018
Gedrukt boek
Studio Visual Steps Pc beveiligen, back-uppen en schoonmaken voor senioren
veilig internetten en e-mailen en uw pc in topconditie houden
Non-fictie
Nederlands | 214 pagina's | Visual Steps, Uithoorn | 2014
Gedrukt boek
Scott Kelby Scott Kelby over digitale fotografie
Non-fictie
Nederlands | 183 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2012
Gedrukt boek
Bennie Mols Slim, slimmer, slimst
Hoe kunstmatige intelligentie de mens een turboboost geeft
Het vertaalt razendsnel onze teksten, herkent onze gezichten, ondersteunt artsen bij het stellen van medische diagnoses en maakt auto’s deels zelfrijdend: kunstmatige intelligentie (AI). Maar op sommige gebieden winnen zelfs peuters het nog van AI, zoals bij het begrijpen van wat een ander wil of voelt. Hoe indrukwekkend de prestaties ook zijn, AI is op en top mensenwerk. Elk stuk AI-technologie wordt nog steeds ontworpen, gebouwd en onderhouden door mensen. Daarom gaat wetenschapsjournalist Bennie...
Nederlands | 3 uur 3 minuten (176 MB) | New Scientist, Utrecht | 2023
Luisterboek (digitaal)
Wiebe van der Zee | Bert van der Zee Succes met Big Data
Beschrijving van het begrip Big Data en de ontwikkelingen die op dat gebied plaatsvinden.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Van Duuren Media, Culemborg | 2020
Gedrukt boek
Bob Timroff MacOS Mojave
Non-fictie
Nederlands | 318 pagina's | Van Duuren Media, [Culemborg] | 2018
Gedrukt boek
Peter Kassenaar Angular
Non-fictie
Nederlands | 244 pagina's | Van Duuren Media, [Culemborg] | 2018
Gedrukt boek
Brenno de Winter Digitale stormvloed
the internet of humans
Een verkenning van de kansen en bedreigingen van de online verspreiding van informatie en nieuwe technologieën voor personen, bedrijven en overheden.
Non-fictie
Nederlands | 170 pagina's | Einstein Books, Den Haag | 2016
Gedrukt boek
Peter Slagter | Bert Slagter Ons geld is stuk
En waarom bitcoin de oplossing is
Ons geld is stuk. Sparen loont niet meer en als jongere een huis kopen is haast uitgesloten. Rijkdom stroomt van arm naar rijk en van jong naar oud. Miljarden mensen gaan gebukt onder financiële censuur of hebben te maken met hoge inflatie. Er is een oplossing: bitcoin. Een neutraal, schaars geld. Waardevast, door niemand te censureren en door geen centrale bank bij te drukken. Een vlijmscherpe analyse van ons huidige financiele systeem en hoe bitcoin een antwoord hierop kan zijn. Bron: Flaptekst,...
Nederlands | 9 uur 7 minuten (787 MB) | Hollands Diep, Amsterdam | 2021
Luisterboek (digitaal)
Maarten Lens-FitzGerald Voice
de spraakrevolutie: inzichten en kansen
In ‘Voice’ vertelt Maarten Lens-FitzGerald dat Voice na internet en mobiel hét nieuwe kanaal voor de consument is. Met je stem stel je vragen of geef je opdrachten, zoals: ‘Wat is het weer?’, ‘Start Friends op Netflix’ of ‘Lichten aan’, en Siri, Alexa of de Google Assistant regelt het voor je. Eén op de drie Amerikanen heeft inmiddels een slimme speaker in huis en in Nederland zijn er in nog geen twee jaar tijd meer dan 400.000 van verkocht. Maar wat is Voice eigenlijk precies? Waarom is het belangrijk?...
Nederlands | 4 uur 57 minuten (427 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2021
Luisterboek (digitaal)
Mark Coeckelbergh AI ethics
hoe omgaan met artificiële intelligentie?
Bespreking van de ethiek van artificiële intelligentie. Met informatie over de technologie, ethische aspecten en filosofische discussies.
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | Pelckmans, Kalmthout, België | 2022
Gedrukt boek
Hedwyg van Groenendaal Webdesign
van concept naar realisatie
Non-fictie
Nederlands | 293 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2014
Gedrukt boek
Tom Ang Handboek digitale fotografie
Non-fictie
Nederlands | 360 pagina's | Pearson Addison Wesley, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Jan van Gils 5G. Zegen of vloek?
Pleidooi voor een discussie over de voor- en nadelen van de zenderstraling die door 5G wordt opgewekt.
Non-fictie
Nederlands | 92 pagina's | Lemniscaat, Rotterdam | 2020
Gedrukt boek
Mark C. Layton De kleine Agile voor voor dummies®
Praktische gids voor agile projectmanagement.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2019
Gedrukt boek
Paul Postma | Richard Geukema | Lex Pluijter | Elias Bom | Alexander Singewald Handboek Marketing 4.0
digital, data-driven, direct
SAMENVATTING: "Handboek Marketing 4.0 1e druk is een boek van Paul Postma uitgegeven bij Boom uitgevers Amsterdam. Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first,...
Non-fictie
Nederlands | 447 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek