Cookies op deze website
Met cookies houden we informatie bij over je bezoek. We verzamelen deze informatie om de gebruikservaring te verbeteren. We meten het effect van advertenties via Google. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken.
Met cookies houden we informatie bij over je bezoek. We verzamelen deze informatie om de gebruikservaring te verbeteren. We meten het effect van advertenties via Google. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken.
Ga direct naar de inhoud, het zoekveld of het hoofdmenu.
Resultaat 201 - 220 (van 361)
Beschouwing over de wijzen waarop ondernemers zich met hun diensten en producten kunnen onderscheiden van hun concurrenten.
Non-fictie
Nederlands | 334 pagina's | LeV., Utrecht | 2009
Gedrukt boek
delen-creëren-innoveren
Beschouwing over de verwachte golf aan innovativiteit en creativiteit dankzij de nieuwe manieren van samenwerken via internet.
Non-fictie
Nederlands | 262 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2009
Gedrukt boek
inspireren in plaats van manipuleren
Adviezen in verhaalvorm aan leidinggevenden.
Non-fictie
Nederlands | 134 pagina's | Ankh-Hermes, Deventer | 2009
Gedrukt boek
hoe merken ons leven beheersen
Kritische analyse van de wijze waarop marketing en reclame ons leven beheersen.
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Geschiedenis van de Amerikaanse economie en de financiële markt in de Verenigde Staten vanaf de jaren tachtig tot en met de kredietcrisis van 2008.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 276 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2008
Gedrukt boek
praktisch plannen en budgetteren
Aanwijzingen voor managers en ondernemers voor het bepalen van het geschikste moment om een nieuw product op de markt te brengen.
Non-fictie
Nederlands | 126 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2008
Gedrukt boek
33 praktijklessen voor een wakker publiek
Adviezen voor het organiseren en leiden van bijeenkomsten binnen een zakelijke sfeer.
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2008
Gedrukt boek
Studieboek op hbo-niveau over de achtergronden van cultuurverschillen, met praktische adviezen voor de dagelijkse omgang in bedrijven en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 296 pagina's | Coutinho, Bussum | 2008
Gedrukt boek
Nederland aan het hardlopen
De introductie van het Amerikaanse merk Nike in Nederland door de zakenman en sporter Michel Lukkien en de betekenis ervan voor de Nederlandse loopsport.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Nieuw Amsterdam, [Amsterdam] | 2008
Gedrukt boek
inspiratie & leiderschap voor the next generation
Interviews en inzichten over leidinggeven aan jonge professionals.
Non-fictie
Nederlands | 168 pagina's | Nieuw Amsterdam, [Amsterdam] | 2008
Gedrukt boek
meer grip op het resultaat van uw ICT-investeringen
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | Kluwer, Deventer | 2008
Gedrukt boek
word effectiever en besluitvaardiger
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Forte, Baarn | 2008
Gedrukt boek
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2008
Gedrukt boek
meer bereiken door meer invloed
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2008
Gedrukt boek
strategie voor dienstverleners
Praktijkhandboek voor professionele dienstverleners, gericht op strategieontwikkeling en implementatie.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | FT Prentice Hall, Amsterdam | 2008
Gedrukt boek
erkennen, begrijpen, doen
Non-fictie
Nederlands | 152 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2008
Gedrukt boek
Uitleg van maatschappelijk verantwoord ondernemen en de rol die de ondernemingsraad daarbij kan vervullen.
Non-fictie
Nederlands | 117 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2008
Gedrukt boek
... het begint met een zesje
Non-fictie
Nederlands | 110 pagina's | Kluwer, Amsterdam | 2008
Gedrukt boek
beter presteren door organiseren
Adviezen voor timemamangement.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2008
Gedrukt boek